Frequently Asked Questions - All FAQs

FAQs - All FAQs

Heeft u een vraag, waar nog geen FAQ voor bestaat, schroomt u dan niet en neem contact op met ons secretariaat via sekretaris@gereja-minahasa.nl

Alleen leden en geregistreerde sympathisanten kunnen een adres wijziging doorgeven.

Bent u lid en heeft u email, logt u dan eerst in op de website en gaat u naar de optie adres wijzigen.
Dit omdat we u via email op de hoogte houden van de status en omdat we tijdens de wijziging controleren op een geldig email adres.

Heeft u geen email adres neemt u dan na de zondagdienst contact op met onze secretaris, deze helpt u graag verder.

Voor leden en Sympathisanten hebben we hier een beschrijving voor gemaakt, welke u kunt downloaden.

Om uw email instellingen in Office Outlook te wijzigen of in te stellen moet u het volgende doen.

Aan de linker kant ziet u een menu "Download".

Bent u nog niet ingelogd dan ziet u alleen de categorie "Openbaar / Publik".

Zodra u als lid of sympathisant bent ingelogd, dan ziet u onder "Download" een aantal categorieën o.a. de categorie "leden / Anggota".

Klikt u deze vervolgens aan en u zult nu alle downloads zien welke voor u hier toegankelijk zijn.

Bent u wel lid maar heeft u geen inlog gegevens, neem dan contact op met één van de bestuursleden.

Heeft u een email adres dan kunt u ook via de website om uw gegevens vragen.

Een email adres is verplicht omdat er tijdens het aanvragen gecontroleerd wordt of u een geldig email adres opgeeft.

U kunt hier uw inlog gegevens opvragen

De inlog gegevens zullen u nooit via dit email adres toegestuurd worden.

De gegevens worden u persoonlijk overhandigt, met een handleiding.

Veel succes.

Het is alleen voor leden van de kerk organisatie "Gereja Minahasa" mogelijk om in te loggen op deze website.

Uiteraard kan er ook bij ons een kerkelijk huwelijks inzegening plaats vinden.

Neemt u hiervoor contact op met de secretaris of indien deze niet aanwezig is met één van de andere bestuursleden.

Deze zal u graag verder helpen en eventueel de procedure met u doornemen, of een afspraak maken om e.e.a. door te nemen.

Dan kan, neemt u hiervoor contact op met de secretaris of indien deze niet aanwezig is met één van de andere bestuursleden.

U kunt tijdens een bezoek aan een van onze diensten, na de dienst altijd onze secretaris benaderen, of indien deze niet aanwezig is aan één van de overige bestuursleden.

Deze zal u dan een formulier overhandigen welke u kunt invullen.

Heeft u een email dan kunt u zich via onze website aanmelden door het inschrijf formulier in te vullen.

Dit omdat een email voor inschrijving via de website verplicht is, er wordt dan een controle uitgevoerd of u een geldig email adres invult.

Ook omdat we dan verdere communicatie omtrent uw inschrijving via email laten verlopen

Het inschrijf formulier vindt u hier

Inderdaad wij hebben een ANBI status.

Ons RSIN/Fiscaal nummer is: RSIN 8197.24.452