Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Bezoek adressen:

U kunt ons bezoeken tijdens de zondag diensten.

Hieronder ziet u waar Gereja Minahasa dienst houdt.

Gereja Minahasa houdt 3 zondag middagen een kerkdienst.

3 keer in de maand in Amsterdam, "de Goede Herder", begint om 15:00u.

Mocht er een 5de zondag in de maand zijn dan wordt de dienst in Amsterdam gehouden. Tevens wordt deze dienst zoveel mogelijk gehouden in 1 van de Minahassische streek talen.

Zie onze agenda voor meer informatie over de diensten.

Route beschrijving Amsterdam.

De Goede Herder is te vinden in Amsterdam Buitenveldert, van Boshuizenstraat 420-422, 1082 BA Amsterdam.

Bijgaand vindt u een kaart waarop u kunt zien waar "de goede Herder" is. M.b.v. deze kaart kunt u een routebeschrijving maken.

Via het openbaar vervoer is "de Goede Herder" te bereiken met buslijn 62 vertrekkende vanaf het "Amstel Station" of "Station Rai", u stapt dan uit bij de halte "van Boshuizenstraat".

U kunt ook met de Metro gaan vanuit beide eerder genoemde stations en neemt lijn 51 "West Wijk" en stapt uit bij de halte "van Boshuizenstraat". U steekt vervolgens over naar de "van Boshuizenstraat en loopt deze af tot ongeveer het midden. Vanuit beide stations is het makkelijker om met de bus te gaan i.v.m. de loopafstand naar de kerk.

Voor een actuele dienstregeling kijkt u het beste op www.gvb.nl

Voor informatie kunt u contact opnemen met onze secretariaat leden of een email sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.